Produsenter

Hjemmesider

Hvorfor trenger jeg et nytt nettsted? 

Siden vi er en bedrift som utvikler nettsteder, må vi noen ganger forklare det positive i å ha en firmanettside eller en personlig nettside til våre potensielle kunder. Dette har vært en av de enklere utfordringene vår firma har stått overfor.

 

Før du leser videre, her er 10 ting som forteller deg at du trenger oppgradering.

 

1. Din footer sier "Sist oppdatert juni 1999", som er ganske selvforklarende.
2. Du har en ”kontakt oss” kobling med et stort animert roterende konvoluttikon. De kan ha vært populære på midten av 90-tallet, men det er virkelig lenge siden. Og hvis du har en av disse "under konstruksjon" bildene med et blinkende veiarbeid skilt trenger du ikke lese mer på listen. Du trenger en ny side nå!!
3. Du bruker rammer. Dårlig brukervennlighet, dårlig tilgjengelighet og dårlig for søkemotorer.
4. Din footer sier "Designet for Internet Explorer" eller "Best sett på 800x600     oppløsning". Ikke diskriminer bestemte brukere, nettstedet bør fungere uansett hvilken nettleser de besøkende bruker. Du ville ikke hatt et skilt på butikkdøren som sier "Bare for personer iført blå jakker".
5. Du har brukt <blink> tag i koden, sååå irriterende, brukt på 90-tallet.
6. Du har en synlig besøksteller som forteller de besøkende at de er den 137 besøkende siden 1999. Hvorfor gir du bort verdifull markedsføringsinformasjon til dine konkurrenter? Hvorfor de trenger å vite hvor vellykket (eller ikke) nettstedet ditt er? Statistikk er bra, men bør være for dine øyne, ikke for de besøkende.
7. Alle bildene er bmp filer og tar evigheter å laste selv på bredbånd. Optimaliser bildene som jpg, gif eller png filer for å gjøre at nettstedet lastes raskere. Ikke bruk unødvendige bilder bare for moro skyld.
8. Du har bakgrunnsmusikk.. Hvorfor?? Du vil sannsynligvis ha mistet halvparten av de besøkende i løpet av ca 2 sekunder.
9. Du har et ikon som forteller besøkende at du vant en "beste hjemmeside"-pris av et ukjent selskap.
10. Ditt nettsted har en vert som Geocities eller en annen "gratis" vert som er så snill at de har gitt deg noen "gratis" nettsider og alt du trenger å gjøre er å inkludere et helt lass av popups og reklamebannere. Ikke gjør det!

1. Din footer sier "Sist oppdatert juni 1999", som er ganske selvforklarende.

2. Du har en ”kontakt oss” kobling med et stort animert roterende konvoluttikon. De kan ha vært populære på midten av 90-tallet, men det er virkelig lenge siden. Og hvis du har en av disse "under konstruksjon" bildene med et blinkende veiarbeid skilt trenger du ikke lese mer på listen. Du trenger en ny side nå!!

3. Du bruker rammer. Dårlig brukervennlighet, dårlig tilgjengelighet og dårlig for søkemotorer.

4. Din footer sier "Designet for Internet Explorer" eller "Best sett på 800x600     oppløsning". Ikke diskriminer bestemte brukere, nettstedet bør fungere uansett hvilken nettleser de besøkende bruker. Du ville ikke hatt et skilt på butikkdøren som sier "Bare for personer iført blå jakker".

5. Du har brukt <blink> tag i koden, sååå irriterende, brukt på 90-tallet.

6. Du har en synlig besøksteller som forteller de besøkende at de er den 137 besøkende siden 1999. Hvorfor gir du bort verdifull markedsføringsinformasjon til dine konkurrenter? Hvorfor trenger de å vite hvor vellykket (eller ikke) nettstedet ditt er? Statistikk er bra, men bør være for dine øyne, ikke for de besøkende.

7. Alle bildene er bmp filer og tar evigheter å laste selv på bredbånd. Optimaliser bildene som jpg, gif eller png filer for å gjøre at nettstedet lastes raskere. Ikke bruk unødvendige bilder bare for moro skyld.

8. Du har bakgrunnsmusikk.. Hvorfor?? Du vil sannsynligvis ha mistet halvparten av de besøkende i løpet av ca 2 sekunder.

9. Du har et ikon som forteller besøkende at du vant en "beste hjemmeside"-pris av et ukjent selskap.

10. Ditt nettsted har en vert som Geocities eller en annen "gratis" vert som er så snill at de har gitt deg noen "gratis" nettsider og alt du trenger å gjøre er å inkludere et helt lass av popups og reklamebannere. Ikke gjør det!

 

Bedriftens tilstedeværelse på internett.

I dagens bedriftsmarked er folk mindre tilbøyelige til å bruke dine tjenester eller produkter med mindre du har mye tillit eller profesjonalitet som lar dem få vite at du har tatt deg tid og brukt penger på å spre ditt budskap. Dette kan gjøres i kraft av Ad plasseringer, brosjyrer, visittkort, digital kort, og listen fortsetter. Men det er mange måter å eksponere dine tjenester eller produkter på. Har dere et profesjonelt designet nettsted kan det bygge tillit. Som alle andre markedsførte produkter kan dette også omfatte nettsider som lar potensielle kunder vite mer detaljer om ditt firma som identitet, erfaring, historie, tilbakemeldinger, tidligere prosjekter, utvidet produkter / tjenester, kontaktinformasjon, osv.

Å ha et salgspersonell tilstede for å betjene eller selge til hver enkelt kunde er ikke alltid mulig, og nettsider gir derfor en innledende presentasjon av organisasjonen. Dersom deres nettside gjenspeiles godt for potensielle kunder, kan de ta neste skritt som å ringe eller besøke dere for en mer personlig service.


Personlige nettsider

Du trenger ikke å ha en bedrift for å ha en nettside som er designet for deg. Mange mennesker gjør ekstra inntekter til og med lukrativ lønn fra å ha personlige nettsteder. Blogger eller tidsskrifter er et utmerket middel til å uttrykke dine tanker og ideer for profitt. Hvis du har tilgang til en datamaskin, og evnen til å skrive, har du en flott mulighet til å generere overskudd gjennom annonseplasseringer på nettstedet ditt.

Listet nedenfor er noen av betal-per-klikk tilbyderene som tilbyr sporingskode som enkelt kan implementere til din webside av en dyktig webdesigner eller kopieres og limes inn fra nybegynnere.


• Google Adwords
• Microsoft Adcenter
• Yahoo! Publisher Network


Kanskje du ikke er interessert i penger og berømmelse? Mange mennesker har nettsteder til å bare fremme deres jobbferdigheter. Å ha en nettside er et flott tillegg til å legge ut en CV eller informasjon som kan gi mer innsikt i deg og dine evner. Man kan uttrykke religion eller hobbyer gjennom å ha en personlig nettside. Det er også en populær måte å la folk få vite din sanne lidenskap og kanskje oppfordre besøkende som deler deres felles interesser. Kanskje du er midt oppi salg av huset, hytten, bilen, båten, campingvognen etc . Som et tilegg til annonse på Finn, er en nettside som har flere og større bilder, film og bedre beskrivelse en smart investering. Det kan enkelt lenkes til nettsiden fra annonsen på Finn, og andre steder du har valgt å annonsere.  

Det er en uendelig liste over årsaker til at du bør ha en ny nettside. Jo tidligere du starter, desto mer opprettet blir din Internett-tilstedeværelse, og du får bedre kunnskap og erfaring fra å drifte ditt eget nettsted.

Når vi påtar oss jobben med å utvikle et nettsted, tar vi oss også av bestilling av webmal, oppretting av domene, webhotell og registrering på de største søkemotorene.


HjemHjem